Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2002 2020

Filter
Antologi
2017

Uren pædagogik 3

Rømer, T. A. (red.), Tanggaard, L. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 2017, 1 udg. Aarhus: Klim.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2015

Det diagnostiserte livet: Økende sykeliggjøring i samfunnet

Brinkmann, S. (red.), 2015, Bergen: Fagbokforlaget. 292 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Diagnoser: Perspektiver, kritik og diskussion

Brinkmann, S. (red.) & Petersen, A. (red.), 2015, Aarhus: Klim. 391 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Kvalitative metoder: En grundbog

Brinkmann, S. (red.) & Tanggaard, L. (red.), 9 jan. 2015, 2 udg. København: Hans Reitzels Forlag. 634 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Nya perspektiv på stress

Andersen, M. F. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 2015, Lund: Studentlitteratur. 227 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2014

Den diagnostiserade människan: Sjukdom utan gränser

Brinkmann, S. (red.), 2014, Studentlitteratur. 312 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Uren pædagogik 2

Tanggaard, L. (red.), Aastrup Rømer, T. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 25 mar. 2014, 1 udg. Aarhus: Klim. 267 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2013

Nye perspektiver på stress

Andersen, M. F. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 2013, Aarhus: Klim. 226 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2012

Kvalitative metoder: Empiri og teoriutvikling

Brinkmann, S. (red.) & Tanggaard, L. (red.), 2012, Norge: Gyldendal Akademisk. 224 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2011

Fællesskab i skolen: Udfordringer og muligheder

Jensen, E. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 2011, København: Akademisk Forlag. 224 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Uren Pædagogik

Rømer, T. A. (red.), Tanggaard, L. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 2011, 1 udg. Aarhus: Klim. 205 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2010

Det diagnosticerede liv: Sygdom uden grænser

Brinkmann, S. (red.), 14 okt. 2010, Århus: Klim. 285 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

2009

Kreativitetsfremmende læringsmiljøer i skolen

Tanggaard, L. (red.) & Brinkmann, S. (red.), 2009, Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

2008

A Qualitative Stance: Essays in Honor of Steinar Kvale

Nielsen, K. (red.), Brinkmann, S. (red.), Elmholdt, C. (red.), Pedersen, L. T. (red.), Musaeus, P. (red.) & Kraft, G. (red.), 2008, Århus: Aarhus Universitetsforlag. 264 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

Psykens historier i Danmark: Om forståelsen og styringen af sjælelivet

Brinkmann, S. (red.) & Triantafillou, P. (red.), 2008, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 220 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

2007
191 Downloads (Pure)

Psykologi - forskning og profession

Pedersen, L. T. (red.) & Brinkmann, S., 2007, København: Hans Reitzels Forlag. 292 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

2005

Selvrealisering: Kritiske diskussioner af en grænseløs udviklingskultur

Brinkmann, S. (red.) & Eriksen, C. (red.), 2005, Århus: Klim. 279 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning