Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/2014 → 31/12/2016 |
Samarbejdspartnere
- Korea open University (Projektpartner)
- Malaysia Open University (Projektpartner)
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
-
Didaktiske perspektiver på digitalisering i voksenpædagogik
Buhl, M. (Foredragsholder)
27 sep. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
The promised land? Didaktiske perspektiver på digitalisering i voksenpædagogik
Buhl, M. (Foredragsholder)
25 apr. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Gæsteforelæsning
-
Digitale trends og didaktik - et kritisk blik på pædagogiske potentialer og udfordringer når IT implementeres i voksenlæring
Buhl, M. (Foredragsholder)
21 nov. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Gæsteforelæsning
Publikation
-
Learning potentials and educational challenges of massive open online courses (MOOCs) in lifelong learning
Buhl, M. & Andreasen, L. B., 1 apr. 2018, I: International Review of Education. 64, 2, s. 151-160 10 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
32 Citationer (Scopus) -
MOOCs - Digital Trend or Educational Revolution?
Buhl, M., 14 dec. 2018, s. 10.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Åben adgangFil134 Downloads (Pure) -
MOOCS AS NEW CONDITIONS FOR INSTRUCTIONAL DESIGN
Buhl, M., Andreasen, L. B. & Karanam, P., 5 okt. 2016. 1 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning