Exploring generative AI in PBL Problem Based Learning: New insights from students’ perspectives

Projektdetaljer

This project intends to contribute to knowledge building and competence development amongst AAU’s faculty, leadership, and educational developers on how students at a PBL university experience learning with generative AI. The Seed Money project intends to not only analyse and document insights into this question; it also will deliver the basis for future educational scenarios on how to integrate students into research on PBL and AI in the future. The project is funded under the IAS PBL 2024 Seed Money scheme.
Kort titelExploring generative AI in PBL Problem Based Learning
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/01/202431/08/2024

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.