• Rendsburggade 14, 1-235

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 1-235

    9000 Aalborg

    Danmark

20002019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 3 Lignende profiler
World Wide Web Erhverv og økonomi
Web advertising Erhverv og økonomi
literature Samfundsvidenskab
lack Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
Theoretical framework Erhverv og økonomi
Banner ads Erhverv og økonomi

Projekter 2004 2013

Sound Branding – Et litteraturreview

Bonde, A. & Graakjær, N. J.

01/03/2012 → …

Projekter: ProjektForskning

Lydbranding

Bonde, A. & Graakjær, N. J.

01/08/2011 → …

Projekter: ProjektForskning

Innovationsnetværket for Marked, Kommunikation og Forbrug

Østergaard, P., Jantzen, C., Graakjær, N. J., Rasmussen, T. A., Vetner, M., Andersen, C., Jensen, T. & Raunsmed, E.

Rådet for Teknologi og Innovation

01/01/201131/12/2013

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2000 2019

Advertising

Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 18-19 2 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

Atmosfæreskabende rytmer på fodboldstadion

Graakjær, N. J. & Grøn, R., 2019, (Accepteret/In press) Stemningens æstetik. Graakjær, N. J., Jantzen, C., Allingham, P. & Grøn, R. (red.). Aalborg Universitetsforlag, Bind 8. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Commercial music

Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 598-604 7 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

Football tourism and the sounds of televised matches

Graakjær, N. J. & Grøn, R., 2019, (Accepteret/In press) Routledge Companion to Media and Tourism. Månsson, M., Buchmann, A., Cassinger, C. & Eskilsson, L. (red.). Routledge

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Sounding out i’m lovin’ it – a multimodal discourse analysis of the sonic logo in commercials for McDonald’s 2003–2018

Graakjær, N. J., 28 maj 2019, I : Critical Discourse Studies. 16, 5, s. 569-582 14 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Aktiviteter 2002 2019

Functions of music in televised football

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Foredragsholder)
26 jun. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Det Humanistiske Fakultet (Organisation)

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Formand)
13 feb. 201823 mar. 2018

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Adjunktstilling i digital og æstetisk markedskommunikation. (Ekstern organisation)

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Formand)
18 aug. 201718 okt. 2017

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Music and Moving Images Conference

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Deltager)
26 maj 201728 maj 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Bedømmelsesudvalg SDU (Ekstern organisation)

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Medlem)
21 mar. 201729 maj 2017

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Presse/medie

Bloggerne ånder de etablerede medier i nakken

Nicolai J. Graakjær

03/01/2019

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Julemusikken i butikkerne påvirker din købelyst

Nicolai J. Graakjær

29/11/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie

DR Dagen

Nicolai Jørgensgaard Graakjær

19/10/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie

DR P4 Eftermiddag

Nicolai Jørgensgaard Graakjær

19/02/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie