• Rendsburggade 14, 1-235

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 1-235

    9000 Aalborg

    Danmark

20002020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Projekter

Sound Branding – Et litteraturreview

Bonde, A. & Graakjær, N. J.

01/03/201220/12/2019

Projekter: ProjektForskning

Lydbranding

Bonde, A. & Graakjær, N. J.

01/08/201120/12/2019

Projekter: ProjektForskning

Innovationsnetværket for Marked, Kommunikation og Forbrug

Østergaard, P., Jantzen, C., Graakjær, N. J., Rasmussen, T. A., Vetner, M., Andersen, C., Jensen, T. & Raunsmed, E.

Rådet for Teknologi og Innovation

01/01/201131/12/2013

Projekter: ProjektForskning

Undersøgelse af multimodal emergens via eksperimentel publikumsforskning

Bonde, A., Graakjær, N. J., Knakkergaard, M. & Echwald, K. M.

16/02/201020/12/2019

Projekter: ProjektForskning

Publikationer

Football tourism and the sounds of televised matches

Graakjær, N. J. & Grøn, R., 2020, (Accepteret/In press) Routledge Companion to Media and Tourism. Månsson, M., Buchmann, A., Cassinger, C. & Eskilsson, L. (red.). Routledge

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Advertising

Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 18-19 2 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

Atmosfæreskabende rytmer på fodboldstadion

Graakjær, N. J. & Grøn, R., 2019, Stemningens æstetik. Allingham, P., Graakjær, N. J., Grøn, R. & Jantzen, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 81-105 25 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Atmospherics i lyset af atmosfærer - eksemplificeret ved musik og vinkøb

Bonde, A. & Graakjær, N. J., 2019, Stemningens æstetik . Allingham, P., Graakjær, N., Grøn, R. & Jantzen, C. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 107-128 22 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Commercial music

Graakjær, N. J., 2019, The SAGE International Encyclopedia of Music and Culture. Sturman, J. (red.). SAGE Publications, s. 598-604 7 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

Aktiviteter

Functions of music in televised football

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Foredragsholder)

26 jun. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Det Humanistiske Fakultet (Organisation)

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Formand)

13 feb. 201823 mar. 2018

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Adjunktstilling i digital og æstetisk markedskommunikation. (Ekstern organisation)

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Formand)

18 aug. 201718 okt. 2017

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Music and Moving Images Conference

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Deltager)

26 maj 201728 maj 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Bedømmelsesudvalg SDU (Ekstern organisation)

Nicolai Jørgensgaard Graakjær (Medlem)

21 mar. 201729 maj 2017

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

Presse/medier

Bloggerne ånder de etablerede medier i nakken

Nicolai J. Graakjær

03/01/2019

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Julemusikken i butikkerne påvirker din købelyst

Nicolai J. Graakjær

29/11/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie

DR Dagen

Nicolai Jørgensgaard Graakjær

19/10/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie

DR P4 Eftermiddag

Nicolai Jørgensgaard Graakjær

19/02/2018

1 element af Mediedækning

Presse/medie