Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen |
Vol/bind | 123 |
Sider (fra-til) | 106-115 |
Antal sider | 10 |
ISSN | 0107-4016 |
Status | Udgivet - 1 sep. 2022 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Adgangsmuligheder til uddannelse i krydsfeltet mellem test og inklusion
Ydesen, C., Milner, A. L., Aderet-German, T. R., Caride, E. G., Ruan, Y., Hansen, I. S., Enemark, N. R. & Holleufer, S.
01/08/2019 → 30/06/2023
Projekter: Projekt › Forskning
-
Making and remaking the assessment and inclusion agendas: Policymakers and school leaders in Argentina, Denmark and England
Alison Louise Milner (Oplægsholder), Christian Ydesen (Andet) & Felicitas Acosta (Andet)
22 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Accountability for Assessment and Inclusion
Alison Louise Milner (Oplægsholder)
21 apr. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Bedømmelse og Inklusion i Uddannelse
Christian Ydesen (Arrangør)
21 apr. 2023Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Publikation
- 2 Lyd og/eller billed produktion (digital)
-
Educational Assessment and Inclusive Education: Paradoxes, Perspectives and Potentialities
Ydesen, C., Milner, A. L., Aderet-German, T. R., Caride, E. G. & Ruan, Y., 21 apr. 2023Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Formidling
Åben adgang -
Educational Assessment and Inclusive Education
Milner, A. L. & Caride, E. G., 8 maj 2023Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Formidling
Åben adgang