Thorkild Hanghøj

Cand.mag. i moderne kultur og kulturformidling

  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 3_sal

    2450 København SV

    Danmark

20042022
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Kommunikation og Informatik
  • Spil

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 82 Lignende profiler
student Samfundsvidenskab
search engine Samfundsvidenskab
research planning Samfundsvidenskab
computer game Samfundsvidenskab
research project Samfundsvidenskab
mother tongue Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
poster Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2007 2022

Publikationer 2004 2019

13 Downloads (Pure)

Design Thinking, Game Design, and School Subjects: What is the Connection?

Ejsing-Duun, S. & Hanghøj, T., 2019, Proceedings of the 13th European Conference on Game-Based Learning. Reading: Academic Conferences and Publishing International, s. 201-209 9 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
18 Downloads (Pure)

Developing Design Principles for Game-Related Design Thinking Activities

Hanghøj, T., Krog Skott, C., Nielsen, B. L. & Ejsing-Duun, S., 2019, Proceesings of the 13th European Conference on Game-Based Learning. Academic Conferences and Publishing International, s. 308-316 9 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Digitale spil i undervisningen: Overblik over et broget landkort

Hanghøj, T., 2019, I : LOM (Læring og Medier). 21, s. 1-15 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

eSport skills are people skills

Nielsen, R. K. L. & Hanghøj, T., 2019, Proceedings of the 13th European Conference on Game-Based Learning. Reading: Academic Conferences and Publishing International, s. 535-542 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
11 Downloads (Pure)

Math in Minecraft: Changes in Students’ Mathematical Identities When Overcoming In-Game Challenges

Jensen, E. O. & Hanghøj, T., 2019, Proceedings of the 13th European Conference on Game-Based Learning. Academic Conferences and Publishing International, s. 355-362

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aktiviteter 2018 2019

  • 2 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Spil uden strøm II

Stine Ejsing-Duun (Arrangør), Thorkild Hanghøj (Arrangør), Heidi Hautopp (Arrangør), Thomas Vigild (Arrangør)
10 jan. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Spilbaseret læring i det 21. århundrede

Stine Ejsing-Duun (Arrangør), Thorkild Hanghøj (Arrangør)
27 aug. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Presse/medie

Ny professor i spil i skolen

Thorkild Hanghøj

23/08/2019

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Computerspil på godt og ondt

Thorkild Hanghøj

27/04/2019

1 element af Mediedækning

Presse/medie

E-sport kan skabe sammenhold og trivsel

Thorkild Hanghøj

03/01/2019

17 elementer af Mediedækning

Presse/medie