• A.C. Meyers Vænge 15, A, 2-3-097 og 2-3-021

    2450 København SV

    Danmark

19982020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

electronic learning Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
video Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
methodology Samfundsvidenskab
experience Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2003 2020

Den gode overgang

Sørensen, N. U., Ørngreen, R., Nielsen, M. L., Gundersen, P. B., Henningsen, B. S. & Nielsen, L. M.

01/07/201730/09/2020

Projekter: ProjektForskning

(DfL): Designs for Learning (DfL)

Ørngreen, R.

01/06/2011 → …

Projekter: ProjektForskning

ECEL: European Conference on e-Learning (ECEL)

Ørngreen, R.

01/03/2003 → …

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 1998 2019

Digital Storytelling in a youth and SoMe perspective – experiences from the project “Stories from the North”

Henningsen, B. S., Ørngreen, R. & Lohmann, N., 2019, Proceedings of the International Digital Storytelling Conference DST 2018 [21-23/09/2018]: Current Trends in Digital Storytelling: Research & Practices . Moutsios-Rentzos, A., Giannakoulopoulos, A. & Meimaris, M. (red.). Club UNESCO Zakynthos: National and Kapodistrian University of Athens, s. 196-201

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
social media
experience
Iceland
Denmark
Norway
Åben adgang
Fil

ECEL Preface

Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning ECEL: 2019 Copenhagen. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, Bind 2019-November. s. xiv 1 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskning

Åben adgang
Fil

Editorial for EJEL Volume 17 Issue 1.

Ørngreen, R. & Söbke, H., 2019, I : Electronic Journal of E-Learning. 17, 1, s. 64-65

Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2 Downloads (Pure)

Investigating use of Moodle at a PBL University: Design Factors and Experiences

Ørngreen, R., Knudsen, S. P., Kolbæk, D. & Jensen, R. H. S., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 444-452

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

learning
experience
information medium
teaching materials
development project

Aktiviteter 2017 2019

  • 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Konferenceoplæg

Collaborative Keynote: Does IT work? Investigating factors at play in e-learning research

Mie Buhl (Foredragsholder), Bente Meyer (Foredragsholder), Rikke Ørngreen (Foredragsholder)
8 nov. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Projektet Stories from the North - netværksmøde

Birgitte Sølbeck Henningsen (Deltager), Rikke Ørngreen (Deltager)
3 apr. 20177 apr. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende